مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 16:122022-05-05اجتماعي

تفاهم نامه دوسویه آموزش و پرورش مازندران و شهرداری ساری


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری گفت: در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی و آموزشی و به وجود آمدن زمینه های مناسب برای مشارکت های بیشتر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احسان مرادی فر رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری در دیدار با قربانعلی سهرابی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران باتبریک سالروز گرامیداشت مقام معلم و همچنین فرارسیدن عید سعید فطر، گفت: کودکان و نوجوانان ما نیازمند آموزش های فرهنگی نوین ومتعدد هستند.

وی افزود: این ظرفیت در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی وجود دارد که از طریق مشترکین خانه های شهروندی به اهداف مشترک سازمان و آموزش و پرورش برسیم.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری با اشاره به فاکتورهای مهم در انتخاب ساری به عنوان شهر دوستدار کودک، گفت: بهره برداری از پارک ترافیک و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی کودک محور در راستای رسیدن به این مهم صورت گرفته است که در دراز مدت شاهد اثرات مثبت آن خواهیم بود.

مرادی فر با اشاره به توانمندی هر دو طرف در حوزه های مختلف تاکید کرد: این همکاری در بخش های مختلف می تواند سبب رونق و بهرمندی از شیوه های نوین آموزش شود که در نهایت به سود شهرمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه دوسویه آموزش و پرورش مازندران و شهرداری ساری

تفاهم نامه دوسویه آموزش و پرورش مازندران و شهرداری ساری