مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 16:122022-05-05اقتصادي

کمبود روغن در ایلام تا یک هفته آینده رفع می شود


مدیر بازرسی و نظارت کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: ازهفته آینده کمبود روغن خوراکی در استان ایلام برطرف می شود.

- عطایی مدیر بازرسی و نظارت کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مسئله کمبود روغن در سراسر کشور وجود دارد اما در استان ایلام به نسبت کل کشور و همچنین استان های همجوار این مشکل کمتر است که طی اقدامات مختلف و رایزنی هایی با وزارت سعی شده تا هفته آینده این مسئله برطرف شود.

وی افزود: از طریق فروشگاه های زنجیره ای که سهم متمرکز سراسری دارند از اول ماه تا کنون میزان 180 تن در بین مراکز خود در استان توزیع کرده و سایر فروشگاه ها هم روغن به مقدار کافی توزیع کرده اند.

مدیر بازرسی و نظارت کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام ادامه داد: 100 تن روغن خانوار مازاد بر سهم استان از طریق شرکت مینو و همچنین 100 تن از طریق شرکت تولیدی در خرمشهر که متعلق به اتکا است هم انجام شده که از هفته گذشته جهت توزیع در حال حمل به استان است.

عطایی در ادامه گفت: 552 تن روغن سهم اسفند ماه با مذاکراتی که صورت گرفته برای استان تخصیص داده شده که معرفی مباشر به کارخانجات تولیدی تا شنبه جذب و وارد بازار استان می شود که با ورود این مقدار روغن به استان خیلی از این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود روغن در ایلام تا یک هفته آینده رفع می شود

کمبود روغن در ایلام تا یک هفته آینده رفع می شود