مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 16:372022-05-05پزشكي

علت مرگ اولین دریافت کننده قلب خوک چه بود؟


به گفته متخصصان پیوند، قلب خوکی که در اوایل سال جاری میلادی در یک عمل مهم به یک بیمار آمریکایی پیوند زده شد، حامل یک ویروس خوکی بوده و این امر باعث مرگ او بعد دو ماه شده است.

- چند ماه گذشته در اولین جراحی در نوع خود، یک بیمار 57 ساله به نام دیوید بنت (David Bennett) که با بیماری لاعلاج قلبی دست وپنجه نرم می کرد، تحت عمل جراحی قرار گرفت و یک قلب اصلاح ژنتیکی شده خوک دریافت کرد؛ اما این فرد دو ماه پس از جراحی در مرکز پزشکی دانشگاه مریلند درگذشت؛ حال علت مرگ وی مشخص شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوایل سال جاری میلادی اعلام شد دیوید بنت (David Bennett) مردی که از یک خوک اصلاح ژنتیکی شده قلب پیوندی دریافت کرده بود دو ماه پس از جراحی در مرکز پزشکی دانشگاه مریلند، درگذشته است.

در ان زمان پزشکان مسئول این عمل گفتند مشخص نیست که بدن او عضو پیوندی را پس زده است یا خیر و سخنگوی بیمارستان نیز گفت: هیچ علت مشخصی برای مرگ وی شناسایی نشده است حال اما به گفته متخصصان پیوند، قلب خوکی که در اوایل سال جاری میلادی در یک عمل مهم به یک بیمار آمریکایی پیوند زده شد، حامل یک ویروس خوکی بوده و این امر باعث مرگ او بعد دو ماه شده است.

بنت اولین فردی بود که قلب دارای نارسایی خود را با قلب یک خوک اصلاح ژنتیکی شده جایگزین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت مرگ اولین دریافت کننده قلب خوک چه بود؟

علت مرگ اولین دریافت کننده قلب خوک چه بود؟