مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 16:472022-05-05سياسي

امنیت زیربنای توسعه و سرمایه گذاری است


نماینده حوزه جنوبی استان ایلام در مجلس با اشاره به اینکه امنیت زیربنای توسعه و سرمایه گذاری است، گفت:پلیس ایلام در عین مردم داری و اقتدار نقش بسزایی در این مهم داشته است.

- ، بهزاد علیزاده ظهر پنجشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان ایلام ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات انجام شده مجموعه نیروهای انتظامی در حوزه امنیت، اظهار کرد: امنیت بستر لازم را برای سرمایه گذاری و توسعه استان فراهم می کند و این مجموعه در عین مردمداری با اقتدار نقش بسزایی در تسهیل این امر داشته است.

وی با تشریح پیگیری و اقدامات انجام شده در حوزه راه ها و مسیرهای مواصلاتی شهرستان های مرزی همچون راه آهن اندیمشک_دهلران، آزادراه پل زال چیلات، دستور وزیر محترم راه مبنی بر استفاده از ظرفیت تهاتر نفتی برای مسیر دهلران-مهران، توسعه زیر ساخت ها را امری ضروری برای کاهش تصادفات و برای برون رفت از بن بست شهرستان های حوزه جنوب دانست.

نماینده حوزه جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به گرانی کالای های اساسی و حذف ارز 4200 افزود: این امر قرار بود به صورت مشروط انجام شود به نوعی که به اقشار فرودست جامعه فشار معیشتی وارد نشود و با این حال امیدواریم دولت، زین پس تدابیری بیاندیشد که بیش از این به مردم فشار بیشتری نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت زیربنای توسعه و سرمایه گذاری است

امنیت زیربنای توسعه و سرمایه گذاری است