مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 16:522022-05-05سياسي

408 مدرسه کانکسی در آذربایجان شرقی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش  پرورش استان در سالن اجتماعات دبیرستان ماندگار طالقانی تبریز که با حضور معاون وزیر، استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خیرین برگزار شد، با اشاره به مقام شامخ معلم هم راستا با انبیا، حساسیت دستگاه تعلیم و تربیت را یادآور شده و از نکته سنجی نمایندگان مجلس قدردانی کرد.

وی با بیان فرموده شهید بزرگوار رجایی که هرکس مسئولیت قبول می کند یا عاشق است یا دیوانه چون کار سخت و دشواری را بعهده می گیرد ، از خدمات  پاشایی در طول خدمت قدردانی کرد و گفت: امید آن داریم دکتر صیادی با توجه به سبقه فرهنگی و علمی و تاریخی تبریز موفقیت های اساسی در دستگاه تعلیم و تربیت ایجاد نمایند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه همه دستگاه های مسئول باید برای ارتقا منزلت معلم بعنوان رکن اصلی تعلیم و تربیت تلاش نمایند، افزود: رفع نیازهای کمی و کیفی فرهنگیان در اولویت استان می باشد.

خرم با خاطرنشان ساختن اینکه همه پیامبران الهی برای یک کلمه آن هم تربیت آمده اند، گفت: حیات طیبه با انسان های فرهیخته مکتب اسلام شکل می گیرد و ما امروز 36 هزار دانش اموز شهید داریم که حاصل همین تربیت معلمان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

408 مدرسه کانکسی در آذربایجان شرقی!

408 مدرسه کانکسی در آذربایجان شرقی!