مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 17:322022-05-05سياسي

نقش اثرگذار معلمان در عصر کرونا بیشتر نمایان شده است


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران ازنیروی انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه جامعه نام برد که تامین این امرمهم برعهده آموزش وپرورش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار فارس از شهرستان ساری، محمد شعبانی در آیین گرامیداشت مقام معلم شهرستان فریدونکنار که با حضور فرهنگیان این شهرستان و جمعی از مسئولین شهری برگزار شد، ضمن تبریک ایام هفته معلم و ادای احترام به معلمان حاضر در سالن با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: هفته معلم چند کلید واژه دارد و از آن جمله این است که ما نباید آموزش و پرورش را به عنوان دستگاه مصرفی بینیم چرا که این نگرش باعث مشکلات در آموزش و پرورش می شود.

وی افزود: نیروی انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه جامعه است که تامین این امرمهم برعهده آموزش وپرورش است بدون شک تمامی مدیران از کانال و دستگاه آموزش و پرورش عبور کرده اند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: از محل آموزش های همین معلمان بوده است که ما 300 شهید فرهنگی و 1700شهید دانش آموز در سطح استان تقدیم آرمانهای انقلاب و جنگ تحمیلی کرده ایم.

شعبانی نقش معلم را یک نقش برجسته دانست و تصریح کرد: نتایج پژوهشی نشان داده است بهترین جایگاه برای دانش آموزان مدرسه است و قابل اعتمادترین افراد معلمان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش اثرگذار معلمان در عصر کرونا بیشتر نمایان شده است

نقش اثرگذار معلمان در عصر کرونا بیشتر نمایان شده است