مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 18:172022-05-05بين الملل

طوفان آفریقایی جدید در راه بغداد، کربلا و نجف


سخنگوی وزارت بهداشت عراق در بیانیه ای با اعلام این خبر از آماده باش «همه بیمارستان ها و بخش های درمانی و اورژانس در عراق» گفت و حالا با آمدن طوفان جدید گرد و غبار به نظر می رسد ساعت های دشوارتری در انتظار مردم و کادر بیمارستانی عراق باشد.

- سخنگوی وزارت بهداشت عراق در بیانیه ای با اعلام این خبر از آماده باش همه بیمارستان ها و بخش های درمانی و اورژانس در عراق گفت و حالا با آمدن طوفان جدید گرد و غبار به نظر می رسد ساعت های دشوارتری در انتظار مردم و کادر بیمارستانی عراق باشد.

یک موج جدید از طوفان موسوم به آفریقایی با ریزگردهای نارنجی رنگ از استان الانبار عراق راه بغداد و استان های میانی و جنوبی این کشور را در پیش گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، روز گذشته طوفان گرد و غبار در عراق 5 هزار نفر را به حالت تنگی نفس و خفگی راهی بیمارستان ها کرد و یک نفر در بغداد جان سپرد.

سیف البدر سخنگوی وزارت بهداشت عراق در بیانیه ای با اعلام این خبر از آماده باش همه بیمارستان ها و بخش های درمانی و اورژانس در عراق گفت و حالا با آمدن طوفان جدید گرد و غبار به نظر می رسد ساعت های دشوارتری در انتظار مردم و کادر بیمارستانی عراق باشد.

تنها در استان بغداد 2 هزار نفر دچار تنگی نفس شدند و یک نفر درگذشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان آفریقایی جدید در راه بغداد، کربلا و نجف

طوفان آفریقایی جدید در راه بغداد، کربلا و نجف