مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 18:522022-05-05سياسي

بیانیه سفارت روسیه علیه بی بی سی فارسی و رادیو فردا


گفته های سفیر روسیه در وهله اول خطاب به گردشگران روسی بود که قصد سفر به ایران را دارند و می بایست قوانین محلی را که ما بسیار به آنها احترام می گذاریم، - رعایت کنند.

سفارت روسیه در تهران در بیانیه ای از بی بی سی فارسی و رادیو فردا انتقاد کرد.

متن بیانیه این گونه است: با توجه به تحریف گفته های جناب اقای لوان جاگاریان، سفیر روسیه در ایران توسط بخش فارسی بی بی سی و رادیو فردا در خصوص رعایت پوشش اسلامی و ممنوعیت مشروبات الکلی در ایران، این سفارت موارد ذیل را اعلام می دارد.

گفته های سفیر روسیه در وهله اول خطاب به گردشگران روسی بود که قصد سفر به ایران را دارند و می بایست قوانین محلی را که ما بسیار به آنها احترام می گذاریم، رعایت کنند.

باعث تعجب است که رسانه های مذکور از انتشار دیگر گفته های جناب اقای لوان جاگاریان، سفیر روسیه در ایران در ارتباط با توسعه رو به رشد روابط روسیه و ایران منجمله همکاری در حوزه نظامی - فنی خودداری کردند.

در این زمینه بی بی سی فارسی و رادیو فردا باید تلویزیون ایران اینترنشنال را الگوی خود قرار دهند که مصاحبه جناب اقای لوان جاگاریان، سفیر روسیه در ایران با روزنامه روسی ایزوستیا را به نحو درست تری به زبان انگلیسی و به صورت تقریبا کامل پوشش قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سفارت روسیه علیه بی بی سی فارسی و رادیو فردا

بیانیه سفارت روسیه علیه بی بی سی فارسی و رادیو فردا