مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 20:322022-05-05بين الملل

وزیر خارجه اوکراین: قصد روسیه تصرف کی یف در نخستین روزهای تجاوز نظامی به اوکراین بود


چنانچه کسی در خانه شما را بکوبد، شما بلافاصله با اسلحه آن فرد را به قتل نمی رسانید، ابتدا تلاش می کنید بفهمید فردی که در را کوبیده چه کسی و چه می خواهد، - کولبا گفت: چنانچه کسی در خانه شما را بکوبد، شما بلافاصله با اسلحه آن فرد را به قتل نمی رسانید، ابتدا تلاش می کنید بفهمید فردی که در را کوبیده چه کسی و چه می خواهد، روس ها تصمیم به شلیک و کشتن گرفتند.

دمیترو کولبا (Dmytro Kuleba) وزیر خارجه اوکراین در مصاحبه با شبکه خبری الحدث گفت: تجاوز روسیه کاملا بی دلیل و حمله علیه بشریت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، تارنمای خبری العربیه انگلیسی با انتشار این خبر این مصاحبه، گزارش داد: مصاحبه وزیر خارجه اوکراین با شبکه الحدث که روز پنجشنبه (امروز) پخش شد و وی در آن حمله روسیه را تجاوزی کاملا بی دلیل و حمله علیه بشریت عنوان کرد.

بنابراین گزارش کولبا در مصاحبه با الحدث گفت: جنگ روسیه علیه اوکراین کاملا بی دلیل و غیرموجه و ناعادلانه بود، حتی اگر روسیه هرگونه نگرانی درخصوص سیاست ناتو داشت، این نگرانی های می توانست در سر میز مذاکره بررسی شوند، اما در عضو روسیه جنگ را ترجیح داد.

کولبا در ادامه گفت: چنانچه کسی در خانه شما را بکوبد، شما بلافاصله با اسلحه آن فرد را به قتل نمی رسانید، ابتدا تلاش می کنید بفهمید فردی که در را کوبیده چه کسی و چه می خواهد، روس ها تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه اوکراین: قصد روسیه تصرف کی یف در نخستین روزهای تجاوز نظامی به اوکراین بود

وزیر خارجه اوکراین: قصد روسیه تصرف کی یف در نخستین روزهای تجاوز نظامی به اوکراین بود