مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 21:022022-05-05اقتصادي

نیاز به 12 هزار میلیارد تومان اعتبار برای راه های دو بانده سیستان و بلوچستان


برای تبدیل 933کیلومتر راه دوبانده در سیستان وبلوچستان به بزرگراه نیازمند افزون بر 12هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حسین مدرس خیابانی در جلسه راههای این استان اظهار داشت: همزمان با سفر رییس جمهور در مهرماه سال گذشته 10 هزار میلیارد تومان اعتبار به صورت نقد و تهاتر نفت برای احداث راه به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت که این مهم سبب تبدیل شدن تمام شبکه ارتباطی استان به کارگاه راه سازی و اشتغال بخش قابل توجهی از بومیان منطقه گردید.

  وی راه را مهمترین اولویت در توسعه سیستان و بلوچستان ذکر کرد و افزود: توسعه راهها به ویژه بزرگراه به منظور رونق تجارت و ترانزیت و کاهش تصادفات جاده ای در اولویت برنامه های توسعه ای این استان قرار دارد.

  استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور کمترین طول بزرگراه را داراست این حالی که مسیر ارتباطی چابهار _میلک به عنوان یکی از کرویدورهای اصلی تجارت جهانی ضرورت وجود راههای مواصلاتی استاندارد را در این پهنه جغرافیایی جنوب شرق کشور اجتناب ناپذیر کرده است.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین بر اختصاص اعتبارات ساخت بزرگراه بر اساس بازده زمانی در دست اجرا، تامین سوخت مورد نیاز برای ماشین آلات ساخت راه سازی و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به 12 هزار میلیارد تومان اعتبار برای راه های دو بانده سیستان و بلوچستان

نیاز به 12 هزار میلیارد تومان اعتبار برای راه های دو بانده سیستان و بلوچستان