مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 21:272022-05-05سياسي

کمیته امداد 500 هزار فرصت شغلی ایجاد می کند/پایداری اشتغال با مهارت آموزی


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: در سال 1401 برنامه اشتغال کمیته امداد 500 هزار فرصت شغلی برای مددجویان و جامعه هدف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی فیروزآبادی شامگاه پنجشنبه در سفر به اردبیل و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته تعهد 300 هزار فرصت شغلی کمیته امداد به صورت صد درصد محقق شد تا ما بتوانیم تمام تعهدات خود را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: در کنار اشتغال سعی کردیم تا 60 هزار مددجوی کمیته امداد را نیز در سال گذشته با حمایت های همه جانبه به نقطه خودکفایی برسانیم تا این خانواده ها با خوداتکایی بتوانند نیازهای معیشتی خود را تأمین کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: شورای اشتغال کشور در سال جاری سهمیه اشتغال کمیته امداد را 500 هزار نفر تعیین کرده که 40 درصد نسبت به سال گذشته افزایش تعهد اشتغال را شاهد هستیم.

فیروزآبادی افزود: منابع ما در تحقق این میزان اشتغال از محل تبصره 16 رقمی در حدود 25 هزار میلیارد تومان و از محل تبصره 18 نیز معادل یک هزار و 400 میلیارد تومان تعیین شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: یک هزار میلیارد تومان منابع نیز به صورت قرض الحسنه و از طریق صندوق امداد ولایت برای ایجاد اشتغال مددجویان اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد 500 هزار فرصت شغلی ایجاد می کند/پایداری اشتغال با مهارت آموزی

کمیته امداد 500 هزار فرصت شغلی ایجاد می کند/پایداری اشتغال با مهارت آموزی