مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 08:522022-05-06اجتماعي

آغاز ثبت نام نقل و انتقال فرهنگیان از فردا


انتقال دائم به کلان شهرهای اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، شیراز، قم، کرج و مشهد ممنوع بوده و صرفاً درخواست مأموریت (انتقال موقت) متقاضیان قابل بررسی است.

- انتقال دائم به کلان شهرهای اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، شیراز، قم، کرج و مشهد ممنوع بوده و صرفاً درخواست مأموریت (انتقال موقت) متقاضیان قابل بررسی است.

بر اساس شیوه نامه ابلاغی نقل و انتقال نیروهای رسمی و پیمانی آموزش و پرورش، ثبت نام فرهنگیان متقاضی نقل و انتقال از فردا، شنبه، 17 اردیبهشت ماه آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، فرایند نقل و انتقال برون استانی سال تحصیلی آتی به صورت هماهنگ یک مرحله ای و پردازش نرم افزاری با توجه به فهرست فضلی امتیاز تأیید شده متقاضیان و براساس جداول تراز نیروی انسانی ادارات به تفکیک اداره / گروه رشته جنسیت و مطابق جدول زمانبندی زیر انجام خواهد شد: - ثبت درخواست، تکمیل فرم امتیازبندی و بارگذاری مدارک از طریق سامانه پروفایل کارکنان به آدرس: Profile.

medu.

ir از 17 اردیبهشت تا 16خردادماه - بررسی درخواست ها وتایید فرم امتیازبندی متقاضیان توسط ادارات مبداء در سامانه جامع منابع انسانی به آدرس hrm.

medu.

ir : از 17 خرداد تا 5 تیرماه- پردازش نرم افزاری درخواست ها بر اساس جداول تراز نیروی انسانی: از 6 تا 14 تیرماه- اعلام نتایج: 15 تیرماه در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام نقل و انتقال فرهنگیان از فردا

آغاز ثبت نام نقل و انتقال فرهنگیان از فردا