مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-06بين الملل

ترامپ گفت که چند موشک به مکزیک می زنیم و بعد تکذیب می کنیم


منابع خبری آمریکایی به نقل از کتاب «مارک اسپر» گزارش دادند که رییس جمهور سابق این کشور به دنبال حمله موشکی مخفیانه به مکزیک و سپس انکار این حمله بوده است.

- ، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی بر اساس کتاب خاطرات مارک اسپر رییس سابق پنتاگون، نوشت که دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا به دنبال حمله موشکی به مکزیک برای منهدم ساختن مراکز تولید و قاچاق مواد مخدر بوده است.

وزیر دفاع اسبق آمریکا در کتابش آورده است که ترامپ حداقل دو بار در تابستان 2020 از او پرسیده است که آیا ارتش آمریکا می تواند موشک هایی را به مکزیک بزند تا آزمایشگاه های مواد مخدر را نابود کند یا خیر.

طبق گفته نویسنده کتاب، ترامپ از هجوم مواد مخدر از طریق مرزهای جنوبی به شدت ناراضی بود و اظهار داشته بود که مقامات مکزیکی کشور خود را کنترل نمی کنند.

همچنین در کتاب آمده است که ترامپ ظاهراً در مخالفت ها با بمباران، گفته است: ما فقط چند موشک پاتریوت پرتاب می کنیم، هیچ کس نمی داند کار ما بوده است.

نیویورک تایمز در ادامه به نقل از اسپر می نویسد که وی چنانچه این حرف را مستقیما از خود ترامپ نشنیده بود، آن را بیشتر به عنوان یک لطیفه تلقی می کرد.

کتاب مارک اسپر با عنوان سوگند مقدس قرار است 10 ماه مه منتشر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ گفت که چند موشک به مکزیک می زنیم و بعد تکذیب می کنیم

ترامپ گفت که چند موشک به مکزیک می زنیم و بعد تکذیب می کنیم