مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 09:222022-05-06بين الملل

عضو ارشد حماس: تغییر نظام بین المللی تأثیر مثبتی بر مسئله فلسطین دارد


رییس دفتر روابط خارجی حماس که به تازگی در صدر هیأتی به روسیه سفر کرده، ضمن تشریح برنامه سفر این هیأت، گفت که نظام بین المللی در حال تغییر است و این تغییرات اسراییل را ضعیف می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، موسی ابومرزوق رییس دفتر روابط خارجی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت که تغییرات نظام بین المللی رژیم اسراییل را ضعیف می کند و تأثیر مثبتی بر مسئله فلسطین خواهد گذاشت.

رییس دفتر روابط خارجی حماس که در صدر هیأتی بلندپایه به روسیه سفر کرده است، در گفت و گو با روزنامه الاخبار ابتدا به هدف سفر به مسکو پرداخت و در این باره اظهار داشت که در دیدار با دوستان روس ، بسیاری از پرونده ها و مسائل و  مهم ترین آن ها اقدامات تحریک آمیز خطرناک در قدس که ممکن است به یک تنش بزرگ در منطقه بیانجامد، و کارشکنی های اسراییل در کرانه باختری، محاصره نوار غزه توسط اسراییل و همچنین پاره ای از مسائل بین المللی و منطقه ای مهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

موسی ابومرزوق در بخش دیگری از اظهاراتش بیان کرد: رویدادهای جاری در عرصه جهان به سمت تثبیت معادله های جدید در نظام بین المللی در حال حرکت است.

این یک فرصت واقعی برای تغییر وضعیت موجود به نفع مردم مظلوم جهان در برابر هژمونی غرب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو ارشد حماس: تغییر نظام بین المللی تأثیر مثبتی بر مسئله فلسطین دارد

عضو ارشد حماس: تغییر نظام بین المللی تأثیر مثبتی بر مسئله فلسطین دارد