مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 09:522022-05-06سياسي

آرد خریداری شده با ارز ترجیحی سر از کارخانه های ماکارونی در می آورده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام احد آزادیخواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه مجلس از تصمیم دولت برای حذف یارانه پنهان آرد حمایت می کند، - حجت الاسلام احد آزادیخواه با بیان اینکه مجلس از تصمیم دولت برای شفاف کردن یارانه آرد حمایت می کند گفت: در ماجرای گرانی ماکارونی مشخص شد که آرد خریداری شده با ارز ترجیحی سر از کارخانه های ماکارونی در می آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام احد آزادیخواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه مجلس از تصمیم دولت برای حذف یارانه پنهان آرد حمایت می کند، اظهار داشت: حذف یارانه پنهان آرد به معنای حذف یارانه آن نیست بلکه در این فرایند یارانه پنهان به یارانه شفاف تبدیل شده و قرار است این یارانه در اختیار جامعه هدف قرار گیرد.

آزادیخواه ادامه داد: بررسی ها و جمع بندی های ما در دو سال گذشته در کمیسیون کشاورزی مجلس بر این بوده که عمده یارانه تخصیص یافته برای خرید گندم و نهاده های دامی حیف و میل شده است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس بر همین اساس خاطرنشان کرد: قیمت مرغ در بازار جهانی کیلویی 1.

7 دلار است، لذا با تخصیص ارز ترجیحی به این نهاده قرار بود مرغ کیلویی 7000 تومان به مردم عرضه شود اما به دلیل مسائل و مشکلات ناشی از تخصیص ارز ترجیحی، مرغ اکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرد خریداری شده با ارز ترجیحی سر از کارخانه های ماکارونی در می آورده است

آرد خریداری شده با ارز ترجیحی سر از کارخانه های ماکارونی در می آورده است