مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-06سياسي

روزهای سرنوشت ساز در انتظار روند سیاسی عراق


عراق به دنبال طرح های سیاسی مطرح شده از سوی گروه های سیاسی این کشور روزهای مهم و سرنوشت سازی را برای حل بن بست سیاسی پیش رو دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم از بغداد الیوم، عائد الهلالی عضو چارچوب هماهنگی گروههای سیاسی شیعی اعلام کرد که روزهای سرنوشت ساز برای حل بحران سیاسی در عراق آغاز خواهد شد.

وی افزود که همه گروه های سیاسی در کنار نمایندگان و گروه های مستقل در این مذاکرات شرکت خواهند داشت.

الهلالی خاطرنشان کرد که همگان به خوبی می دانند که تنها راه حل پایان دادن به بن بست سیاسی، گفتگو و مذاکره میان همه طرف های سیاسی است و از این رو مذاکرات پیش رو برای حل اختلافات با هدف سرعت دادن به تشکیل دولت جدید در عراق، تعیین کننده خواهد بود.

از سوی دیگر غیاث سورچی یکی از رهبران برجسته اتحادیه میهنی کردستان عراق، متوسل شدن به نمایندگان مستقل را نمایانگر نبودن اراده برای حل معضل بن بست سیاسی و تشکیل دولت عراق دانست .

وی گفت: تنها گزینه برای برون رفت از بن بست سیاسی کنونی در عراق، نشستن پشت میز مذاکره به منظور تفاهم و نزدیک شدن به هم به طور جدی و به دور از توطئه و فریب سیاسی است.

سورچی با بیان اینکه اتحادیه میهنی کردستان از ابتکار عمل چارچوب هماهنگی که به گفته وی با واقعیت عراق منطبق است، حمایت می کند، افزود: اتحادیه میهنی و حتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای سرنوشت ساز در انتظار روند سیاسی عراق

روزهای سرنوشت ساز در انتظار روند سیاسی عراق