مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-05-06اقتصادي

مدیرکل کار گیلان: امنیت شغلی کارگران منوط به تعادل بازار کار است


مدیرکل کار و تعاون و رفاه اجتماعی استان گیلان رویکرد دانش بنیان افزایش تولید محصولات و ارزآوری مؤثر را به همراه دارد، گفت: ایجاد ظرفیت جدید احیای ظرفیت راکد که حدود 300 کارخانه قابل احیا بوده می تواند به موضوع اشتغال و امنیت شغلی کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت سیاوش آقاجانی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه رشت در مصلا این شهر با گرامیداشت هفته کار رو کارگر و اهمیت جایگاه کارگر در دین مبین اسلام اظهار کرد: امیدواریم با توجه به رویکرد دولت مبنی بر تکیه بر توانمندی های داخلی، اثرات تولید به صورت ویژه و برجسته مشاهده شود چراکه در این دولت توجه ویژه به اشتغال و صیانت از کارگر در  کنار هم موردتوجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شعار بزرگ اشتغال یک میلیون و 200 شغل در سال و صیانت از نیروی کار در کنار هم بوده و در دستور کار است که افزایش 57 درصد حقوق کارگر در مسیر صیانت از حقوق کارگر صورت گرفت گفت: با افزایش حقوق و حفظ نیروی کار در مسیر رونق تولید گام های مؤثری برداشته شده است.

مدیرکل کار و تعاون و رفاه اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه تلاش برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در دستور کار دولت و مجلس است که نشان از دغدغه دولت در امنیت شغلی کارگران است، تصریح کرد: رویکرد دانش بنیان  افزایش تولید  محصولات و ارزآوری مؤثر را به همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل کار گیلان: امنیت شغلی کارگران منوط به تعادل بازار کار است

مدیرکل کار گیلان: امنیت شغلی کارگران منوط به تعادل بازار کار است