مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-05-06اقتصادي

در خصوص گرانی ها، باید مردم را اقناع کرد


دولت مردان باید اقناع افکار عمومی را در دستور کار می گذاشتند؛ همچنین دولت مردان اول یارانه کالایی که می خواهند آزادسازی قیمت داشته باشد را به مردم پرداخت و بعد قیمت کالا را افزایش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام ابوالفضل کلثومی، امام جمعه موقت بادرود در خطبه های این هفته نماز جمعه بادرود با اشاره به روز جهانی ماما و ضرورت فرزندآوری، اظهار کرد: پیر شدن جمعیت می تواند برای کشور یک فاجعه باشد و فرزند آوری و تولید نسل و حفظ جمعیت کشور یک ضرورت است.

وی افزود: البته مسؤولان باید شرایط افزایش جمعیت را مهیا کنند و تسهیلات ویژه ای را برای این موضوع در نظر بگیرند و مشوق های خوبی برای خانواده ها در نظر بگیرند؛ زیرا جامعه ای که پیر باشد باید برای آن هزینه کرد.

کلثومی با اشاره به حذف یارانه آرد صنعتی تصریح کرد: دولت مردان باید اقناع افکار عمومی را در دستور کار می گذاشتند، همچنین اول یارانه کالایی که می خواهند آزادسازی قیمت داشته باشد را به مردم پرداخت و بعد قیمت کالا را افزایش دهند.

ابهامات گرانی های اخیر برای مردم روشن شود حجت الاسلام علی اکبر علی محمدی امام جمعه موقت نطنز در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع اظهار کرد: تخریب قبور ائمه بقیع (ع) دسیسه ای حساب شده از طرف دستگاه جاسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خصوص گرانی ها، باید مردم را اقناع کرد

در خصوص گرانی ها، باید مردم را اقناع کرد