مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-05-06سياسي

فرهنگ اسلامی، ناب و راه گشا است/ محققان از تفکر شهید مطهری استفاده کنند


مشکل اصلی امروز در زمینه فرهنگی و تربیتی این است که فرهنگ اسلامی را با فرهنگ غلط غربی آمیخته اند، فرهنگ اسلامی فرهنگ ناب و راه گشایی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بعد از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار کرد: تعلیم و تربیت مقلوله بسیار مهمی است، جامعه اسلامی هرچه معنویت دارد از تعلیم و تربیت است، تربیت اسلامی در جامعه امروز بهترین نقش ها را در کشورها و جوامع ایجاد خواهد کرد.

امام جمعه قرچک گفت: شهید مطهری در آن زمان خفقان، با آن منابع و موضوعات به روز، دانش و اشرافی که نسبت به غرب داشته است، به لطف الهی و کمک اهل بیت در حوزه تعلیم و تربیت جهاد کرده است، اگر امروز کسی بخواهد در حوزه تعلیم و تربیت تحقیق کند و کار اجرایی انجام دهد باید به تفکر شهید مطهری روی بیاورد.

اسماعیلی افزود: مشکل اصلی امروز در زمینه فرهنگی و تربیتی این است که فرهنگ اسلامی را با فرهنگ غلط غربی آمیخته اند، فرهنگ اسلامی فرهنگ ناب و راه گشایی است، اگر این فرهنگ ناب در جامعه امروز جاری و ساری شود خیلی از مشکلات را حل خواهد کرد.

وی بیان داشت: دولت باید در حل مشکلات معیشتی، کنترل بازار و همچنین تورم، توجه ویژه داشته باشد، البته منکر خدمات آنان در حوزه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ اسلامی، ناب و راه گشا است/ محققان از تفکر شهید مطهری استفاده کنند

فرهنگ اسلامی، ناب و راه گشا است/ محققان از تفکر شهید مطهری استفاده کنند