مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-05-06سياسي

سران قوا برای ساماندهی اقتصاد کشور تصمیمات قاطع بگیرند


سران قوا باید برای ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور قیام کنند و تصمیمات قاطع بگیرند و دست مفسدان و اخلالگران اقتصادی را قطع کنند و آنان را جای خود بنشانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس این شهر برگزار شد با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: پیام حضور گسترده ملت در راهپیمایی روز قدس این بود که علی رغم تلاش دشمنان برای دور کردن مردم از معنویت اما آنان بر معنویت و مبارزه با فساد پافشاری دارند.

امام جمعه قم بیان داشت: افرادی نیز که قصد داشتند با ولنگاری جامعه را نسبت به احکام الهی از جمله روزه بی تفاوت کنند راه به جایی نخواهند برد.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش می کنند با فشار اقتصادی مردم را خسته کنند افزود: مسئولین می بایست برای خنثی سازی این توطئه ها بی وقفه تلاش کنند.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) افزود: سران قوا باید برای ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور قیام کنند و تصمیمات قاطع بگیرند و دست مفسدان و اخلالگران اقتصادی را قطع کنند و آنان را جای خود بنشانند.

خطیب جمعه قم در ادامه با اشاره به سخنرانی تلویزیونی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس ابراز داشت: مقام معظم رهبری در این سخنرانی فرمودند عملیات فداکارانه جوانان فلسطینی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران قوا برای ساماندهی اقتصاد کشور تصمیمات قاطع بگیرند

سران قوا برای ساماندهی اقتصاد کشور تصمیمات قاطع بگیرند