مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 14:222022-05-06اقتصادي

ضرورت تقویت کارگروه اقتصادی دولت برای حل مشکل گرانی


امام جمعه آستارا با اشاره به گرانی برخی اقلام و گلایه های مردم، گفت: دولت برای حل مشکل گرانی باید کارگروه اقتصادی خود را تقویت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این هفته آستارا سالروز تخریب قبور ائمه اطهار (ع) در قبرستان بقیع به دست فرقه ضاله و گمراه وهابیت را تسلیت گفت و به بیان تفکرات غلط و بی ریشه و اساس وهابیت پرداخت.

امام جمعه آستارا به افزایش قیمت آرد و برخی محصولات غذایی همچون ماکارونی در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: این افزایش به دلیل حذف یارانه آرد و نان توسط دولت به منظور پیشگیری از قاچاق آرد است.

حجت الاسلام باقری ارومی گفت: نگاه درست و صحیح در تحلیل مسائل، نگاه منظومه ای است، یعنی باید همه مسائل را در کنار هم و در یک مجموعه دید و نباید معیار و شاخص ما برای تحلیل و یا انتقاد فقط یک موضوع و یک شاخص باشد.

امام جمعه آستارا، اضافه کرد: اینکه در یک شرایط این چنینی بخواهیم موفقیت کشور را فقط به موفقیت در اقتصاد گره بزنیم و شاخص های مهم دیگر موفقیت همچون رشد علمی و فناوری، امنیت، سلامت و امثال اینها را نادیده بگیریم به دور از انصاف و واقعاً ظلم است.

وی با اشاره به اینکه دولت جدید در عمر هشت ماهه خود بسیاری از بدهی های گذشته را تسویه کرده و در شرایطی که با حجم انبوهی از نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت کارگروه اقتصادی دولت برای حل مشکل گرانی

ضرورت تقویت کارگروه اقتصادی دولت برای حل مشکل گرانی