مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-05-06سياسي

در دولت جدید، سند تحول بنیادین به جای 2030 مبنای عمل است


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در بعضی موارد سند 2030 به جای قوانین اصلی آموزش و پرورش قرار گرفت که با روی کار آمدن دولت مردمی آقای رییسی اهداف آموزش و پرورش بر ریل اصلی یعنی سند تحول بنیادین قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان، با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم به بحث تزکیه و تربیت عنایت ویژه داشته است و اولین توصیه پروردگار متعال توجه به علم آموزی بوده است؛ علم در اسلام جایگاه بالایی دارد و ابزار و مکان علم آموزی مقدس شمرده شده است.

وی افزود: جایگاه معلم بسیار بلند است؛ به واسطه این اگر وجه تمایز خلقت انسان را با سایر موجودات بررسی کنیم، یکی از مهم ترین تفاوت، ها این است که انسان اندیشمند و صاحب فطرت می باشد و امانت بسیار بزرگی دارد که ناشی از فطرت و اندیشه او است؛آن امانت به دست معلم سپرده می شود و ما باید خداراشکر باشیم که تقدیرمان را معلمی رقم زدند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: معلم عنصر فکر و اندیشه را بارور می کند و فرهنگ ساز و  هویت آفرین است؛ هر جامعه ای که هویت بالاتر و والایی داشته باشد، جامعه موفقی است که این وظیفه و رسالت معلم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دولت جدید، سند تحول بنیادین به جای 2030 مبنای عمل است

در دولت جدید، سند تحول بنیادین به جای 2030 مبنای عمل است