مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-05-06سياسي

اقتصاد یارانه ای و رانتی عامل فساد/ دولت برای گرانی ها کاری کند


امام جمعه سرخه با بیان اینکه اقتصاد یارانه ای و رانتی فساد زا است، گفت: مردم امروز در تنگای شدید هستند و گرانی اقلام همه را گلایه مند کرده لذا دولتمردان در این زمینه اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی اشرف در خطبه های نماز جمعه این هفته سرخه به میزبانی مصلای حسینیه شهدا درباره اهمیت جایگاه معلم و تعلیم و تربیت، تاکید کرد: بهترین تجلیل در مقام معلم کلام امام خمینی (ره) است که فرمودند معلمی شغل انبیا است زیرا خداوند در قرآن وقتی می خواهد وظیفه انبیا را تشریح کند، از تعلیم و تزکیه صحبت به میان می آورند لذا معلمی رسالت بسیار بزرگی دارد.

وی با بیان اینکه مخاطبان معلمان ذهن ها و قلوب آماده نوجوانان ایران اسلامی است، افزود: علمی که به نوجوانان منتقل می شود در واقع نوری است که می تواند راهنمون باشد و در نتیجه اعتقاد داریم که سر و کار معلمان با نور وجود فرزندان است.

اهمیت کار معلمان امام جمعه سرخه با بیان اینکه داشتن علم در واقع محاسنی دارد اما بازخواست نزد خدای متعال نیز از عالم بیشتر خواهد بود، ابراز کرد: همانطور که جایگاه معلمان خطیر است، مسئولیت سنگینی نیز بر عهده این قشر خواهد بود لذا اگر مطالب را درست و به جا منتقل نسازند و خدایی ناکرده سبب انحراف و خلل و ناامیدی در مخاطب شوند، یک نفس را از بین برده اند و فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد یارانه ای و رانتی عامل فساد/ دولت برای گرانی ها کاری کند

اقتصاد یارانه ای و رانتی عامل فساد/ دولت برای گرانی ها کاری کند