مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-06سياسي

مردم در مضیقه اقتصادی/ مسئولان برای بهبود وضع معیشت اقدام کنند


امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه مردم به دلیل گرانی های اخیر به شدت در مضیقه های اقتصادی هستند، گفت: انتظار می رود مسئولان اقدام عاجل برای معیشت کنند.

- ، حجت الاسلام غلامحسین مطهری نژاد ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر، ضمن بیان اینکه گرانی های اخیر باعث به وجود آمدن مشکلات اقتصادی بسیاری برای مردم شده است، ابراز داشت: مردم در مضیقه هستند و انتظار می رود تا یارانه جبرانی به مردم اختصاص یابد.

وی بابیان اینکه مسئولان باید اقدام عاجل برای معیشت مردم کنند، افزود: گرانی های اخیر از عوامل بسیاری ناشی می شود اما با این وجود دولت سیزدهم می کوشد تا با مدیریت در استقراض از بانک مرکزی، استفاده از ظرفیت ها در اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست متوازن این مهم را تعدیل بخشد.

امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه خواسته این روزهای مردم ترمیم مشکلات اقتصادی ایجادشده اخیر است، ابراز داشت: دولتمردان با توضیحات خود می توانند زمینه باور مردمی را فراهم کرده و همچنین دولت و مردم با همکاری هم راه نجاتی برای تورم افسارگسیخته پیدا کنند.

مطهری نژاد بابیان اینکه فرار آمریکا از افغانستان، پیروزی انقلاب در جبهه مقاومت و بیداری اسلامی افول هر چه بیشتر آمریکا را رقم زده است، تصریح کرد: به برکت انقلاب آمریکا دیگر اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در مضیقه اقتصادی/ مسئولان برای بهبود وضع معیشت اقدام کنند

مردم در مضیقه اقتصادی/ مسئولان برای بهبود وضع معیشت اقدام کنند