مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-05-06سياسي

مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم اقدام عملی کنند


امام جمعه بناب با بیان اینکه مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم اقدام عملی کنند، گفت: تورم و گرانی یک پدیده جهانی است ولی سهم کشورمان از این پدیده بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب،حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور مقطعی و زودگذر است؛ اظهار کرد: عظمت و شکوهی که مردم ایران به ارمغان آورده اند با هیچ چیز قابل قیاس نیست.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه از وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم انتقاد و گلایه هایی داریم ولی مسئولان رده بالای کشور بطور شبانه روزی در تلاشند برای بهبود وضع موجود قدم بردارند.

خطیب جمعه شهرستان بناب خاطرنشان کرد: بلااستثناء در تمام مکتب های اسلام این تهدیدات و تحریم ها در زمان های خود وجود داشته و خواهد داشت و قطعاً عزت و شوکتی که نصیب ملت ایران اسلامی شده است، هزینه هایی نیز خواهد داشت و باید در برابر این تحریم ها و تهدیدات مقاوم بود.

حجت الاسلام باقری بنابی سپس به سالروز تخریب قبور ائمه معصومین(ع) در سال 1344 توسط فرقه بهاییت اشاره کرد و ضمن عرض تسلیت گفت: قطعاً حرکت های شوم و بی منطق در طول تاریخ اتفاق افتاده و این اقدامات رذیلانه دلایل حقانیت مکتب شیعه و وحشی گری و سلفی گری آنهاست و این همان تفکر سقیفه است که ظهور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم اقدام عملی کنند

مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم اقدام عملی کنند