مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-06سياسي

مسئولان تلاش ویژه ای برای رفع مشکلات کارگران داشته باشند


انتظار می رود که مسئولان با همت مضاعف تلاش ویژه ای برای رفع مشکلات کارگران داشته باشند.

- ، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه های نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: آمریکا و صهیونیست بین المللی شیطنت های فراوانی را برای اختلاف و تفرقه میان مسلمانان به کار گرفته اند.

وی اضافه کرد: عادی سازی روابط با دشمنان اسلام از سوی برخی سران کشورهای اسلامی نشان از تبعیت آنان از آمریکا و صهیونیست بین الملل و افکار انحرافی آنان است که سبب تفرقه در جوامع اسلامی می شود.

هاشمی ترویج گفتمان اسلام ناب محمدی (ص) در برابر اسلام آمریکایی برای تقویت وحدت امت اسلامی و رفع گرفتاری های مسلمانان را یک ضرورت دانست و بیان کرد: نتیجه کج فهمی های برخی سران کشورهای اسلامی سبب بروز اختلاف و جنگ در جوامع اسلامی است و راه حقیقی برای عبور از این مشکلات بازگشت به اتحاد و وحدت اسلامی است.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر، نقش امدادرسان هلال احمر را در حوادث گوناگون در رسیدگی به مشکلات و آسیب های مردم به صورت داوطلبانه بسیار مهم و قابل تحسین دانست.

وی با گرامیداشت روز کارگر تصریح کرد: این قشر زحمتکش نقش مهمی در اقتصاد و تولید جامعه دارند و باید مسئولان در رفع مشکلات آنان تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان تلاش ویژه ای برای رفع مشکلات کارگران داشته باشند

مسئولان تلاش ویژه ای برای رفع مشکلات کارگران داشته باشند