مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-05-06سياسي

شهید شیرودی ناجی جبهه های غرب بود


فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش گفت: شهید شیرودی ناجی جبهه های منطقه غرب از ارتفاعات بازی دراز، دشت ذهاب، پادگان ابوذر تا میمک بود.

- خبرگزاری مهر به نقل از ارتش، امیر سرتیپ دوم سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید شیرودی تیزپرواز هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: شهید چمران درباره این شهید گفته اند که شیرودی فروغ درخشان پاوه بود.

وی با بیان اینکه شهید شیرودی یک افسر لایق، شجاع و ولایتمدار بود بیان کرد: شهید شیرودی در زمان پیروزی انقلاب اسلامی از منطقه غرب دفاع کرد که رشادت این شهید مانع سقوط پادگان سقز شد تا استان کردستان شاهد ایثار و شجاعت این شهید والامقام باشد.

امیر سرتیپ طاهری با اشاره به نقش شهید شیرودی در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهید شیرودی در زمان جنگ تحمیلی ناجی منطقه غرب بود که بالگرد این شهید 40 بار سانحه دید و 300 بار مورد اصابت گلوله قرار گرفت ولی ایشان ذره ای از دفاع کوتاه نیامد تا در دفاع از مرزهای کشور به شهادت برسد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه شهید شیرودی در وصیتنامه خود از خداوند خواسته بود که پایان کارش شهادت باشد اظهار کرد: این شهید در زمانی که یزدیان زمان قصد اشغال دوباره ارتفاعات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید شیرودی ناجی جبهه های غرب بود

شهید شیرودی ناجی جبهه های غرب بود