مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 15:222022-05-06سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل در خطبه های نمازجمعه (16 اردیبهشت ماه 1401) ضمن تبریک روز معلم، بر بهبود معیشت مردم تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نماز جمعه این هفته (16 اردیبهشت ماه 1401) با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

انتظار مردم از دولت، مقابله با گرانی ها و مفسدان اقتصادی است امام جمعه مشگین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با تشریح خدمات ارزنده هشت ماهه دولت سیزدهم در عرصه های مختلف اظهار کرد: پرداخت بدهی های کلان دولت گذشته، مهار بیماری کرونا، افزایش فروش نفت و توسعه دیپلماسی منطقه ای و بین المللی را از جمله دستاوردهای مهم دولت است.

حجت الاسلام رضا باوقار بر توجه جدی دولت به معیشت مردم تاکید کرد و افزود: انتظار مردم از دولت فعلی، مقابله با گرانی های افسار گسیخته و مبارزه با نفوذی ها، مفسدان و دلالان اقتصادی است.

وی گفت: به رغم توطئه های مکرر دشمنان جهت دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب اسلامی ایران، مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس بخوبی نشان دادند که همچنان پشتیبان آرمان های انقلاب ،نظام و رهبری هستند.

وضعیت جاده های شهرستان اصلاندوز قابل قبول نیست حجت الاسلام محمد جعفرزاده، امام جمعه شهرستان اصلاندوز در نماز جمعه این هفته گفت: یکی از مهم ترین معضلات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟