مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 15:422022-05-06سياسي

امام جمعه موقت ورامین: باید در مورد مسائل اقتصادی فکر جدی شود


مسئله اقتصادی و فرهنگی موجب نگرانی های جدی در کشور شده است باید فکر جدی در مورد مسائل اقتصادی صورت گیرد برخی اتفاقات و گرانی ها و عدم ثبات قیمت ها تمام زحمت های دولت را تحت شعاع خود قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بعد از دعوت خود و همگان به تقوای الهی با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر اظهار داشت: از تلاش ها و خدمات ارزشمند هلال احمر در عرصه های مختلف تقدیر می کنیم، در بروز حوادث و سختی ها نقش این جمعیت آشکارتر می شود لذا برای آنان آرزوی توفیق روز افزون داریم.

وی با اشاره به اینکه این روزها یکی از هنرمندان متعهد و برجسته کشور را از دست داده ایم گفت: مرحوم نادر طالب زاده از شخصیت های هنری و ارزشمند بود که علی رغم بهره مندی از شرایط خاص، خود را وقف هنر انقلاب اسلامی کرد و از خویش آثار ماندگاری را به یادگار گذاشت به روح ایشان درود می فرستیم و از جوانان عزیز و هنرمندان متعهد می خواهیم راه ایشان را ادامه دهند که امروز بیش از هر زمان دیگری انقلاب اسلامی نیازمند هنرمندان متعهد و انقلابی است.

محمودی افزود: حوادث هفته های اخیر در افغانستان و به خاک و خون کشیده شدن شیعیان مظلوم دردناک و تأثیر گذار بود جنایت گروه های تکفیری در افغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت ورامین: باید در مورد مسائل اقتصادی فکر جدی شود

امام جمعه موقت ورامین: باید در مورد مسائل اقتصادی فکر جدی شود