مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 15:472022-05-06سياسي

امام جمعه کوهچنار: جبهه گیری خواص مسیر رشد شهرستان را مسدود می کند


ام جمعه کوه چنار با بیان اینکه خواص به جای تخریب، همدیگر را رشد دهند از آن ها خواست وقت و انرژی خود را برای حل مشکلات و زیر ساخت های شهرستان قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوه چنار، حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیم امام جمعه کوه چنار در خطبه امروز با اشاره به اینکه منشأ همه گمراهی ها هواپرستی است اظهارداشت: هرچیزی که انسان را به دنیا گره بزند و باعث شود برای دنیا تلاش کنیم هوا پرستی است.

وی با بیان اینکه امروز بعد از یک ماه بندگی خدا در ماه رمضان اگر حواسمان را جمع نکنیم به قهقرا می رویم افزود: جهل و غفلت باعث تیره بختی انسان می شود، موعظه انسان را از غفلت دور می کند و نفس انسان را صیقل می دهد.

وی به نقاط قوت دولت فعلی اشاره کرد و افزود: تعداد فوتی های کرونایی کم و ارتباط با همسایگان خوب شده است، فروش نفت و تجارت خارجی افزایش یافته و بدهی دولت قبل و دیون پرداخت شده است، اما توقع ما از دولت این است که به وضعیت معیشت مردم بیشتر رسیدگی شود.

خطیب جمعه کوه چنار با بیان اینکه وضعیت شهرستان در بسیاری از مسائل مناسب است گفت: کوه چنار شهرستان نوپایی است که خیلی از امکانات در آن نبوده است، برخی مواقع سرمایه گذار جذب می شود اما با نبود زیرساخت مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کوهچنار: جبهه گیری خواص مسیر رشد شهرستان را مسدود می کند

امام جمعه کوهچنار: جبهه گیری خواص مسیر رشد شهرستان را مسدود می کند