مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 19:422022-05-06سياسي

تاکید وزیر کشور بر نقش استانداران در اجرای طرح جایگزین ارز ترجیحی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر احمد وحیدی عصر جمعه در نشست با استانداران تصریح کرد یکی از مولفه های اصلی، اقناع افکار عمومی و همراه سازی مردم، - وزیر کشور در نشست وبیناری با استانداران سراسر کشور بر ضرورت حضور فعالانه و اثرگذار استانداران برای اجرای هر چه مطلوب تر طرح جایگزینی ارز ترجیحی و هدفمند کردن یارانه ها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر احمد وحیدی عصر جمعه در نشست با استانداران تصریح کرد یکی از مولفه های اصلی، اقناع افکار عمومی و همراه سازی مردم، نخبگان و اتحادیه ها در اجرای طرح جایگزینی ارز ترجیحی است.

وی طرح جایگزینی ارز ترجیحی با پرداخت مستقیم یارانه را بمنظور عادلانه شدن پرداخت یارانه ها مورد بحث و بررسی قرار داد و از استانداران خواست همه امکانات و ظرفیت ها را برای اجرای آن به کار گیرند.

دکتر وحیدی در این نشست ویدئو کنفرانسی با تشریح سیاست های دولت مردمی در حفظ و تقویت توان معیشتی مردم، تصریح کرد: مجموعه دولت با پرداخت مسقیم یارانه به دنبال توزیع عادلانه آن به مردم است.

وزیر کشور در ادامه سخنان خود با مهم شمردن نقش و جایگاه استانداران در اجرای اهداف کلان دولت گفت: استانداران به سهم خود در توجیه و اقناع افکار عمومی، همراه سازی نخبگان و اتحادیه ها برای ضرورت اجرای هر چه سریع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر کشور بر نقش استانداران در اجرای طرح جایگزین ارز ترجیحی

تاکید وزیر کشور بر نقش استانداران در اجرای طرح جایگزین ارز ترجیحی