مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 20:122022-05-06سياسي

تقدیر امام جمعه اهل سنت بندر لنگه از اقدامات تحول محور دستگاه قضایی


امام جمعه اهل سنت بندر لنگه از اقدامات تحول محور رییس دستگاه قضا در بررسی مشکلات اسناد روستایی ساکنان جزیره هندورابی تقدیر و تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امام جمعه اهل سنت بندر لنگه از اقدامات تحول محور رییس دستگاه قضا در بررسی مشکلات اسناد روستایی ساکنان جزیره هندورابی تقدیر و تشکر کرد.

بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پس از رونمایی از اسناد مالکیت جزایر کیش ، هندورابی ، فارور بزرگ و فارور کوچک صبح امروز با همراهی حسینی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان در نشست با امام جمعه اهل سنت بندر لنگه و معتمدین و مسوولین محلی از نزدیک در جریان مشکلات روستاییان قرار گرفت.

 رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پس از اطلاع از مشکلات ثبتی ساکنین ضمن تماس تلفنی با سعید محمد، رییس دبیرخانه شوای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی خواستار تسریع در بررسی طرح هادی روستا شد و به مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان ماموریت داد تا طی نشست مشترک با مسوولین بنیاد مسکن و سازمان منطقه آزاد کیش نسبت به رفع کامل مشکلات روستاییان و صدور اسناد روستایی اقدام نماید.

در پایان شیخ مسعود راهبر به نمایندگی از اهل سنت از اقدامات تحول محور حضرت حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در ایجاد امید و انگیزه در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر امام جمعه اهل سنت بندر لنگه از اقدامات تحول محور دستگاه قضایی

تقدیر امام جمعه اهل سنت بندر لنگه از اقدامات تحول محور دستگاه قضایی