مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 21:022022-05-06سياسي

دولت به دنبال پیش بردن مسئله حذف ارز با تعامل و تدابیر است


دولت به دنبال پیش بردن مسئله حذف ارز با تعامل و تدابیر است و متولیان اقتصادی در دولت هم باید به موقع در این زمینه اطلاع رسانی و تببین انجام دهند تا نگرانی برای مردم وجود نداشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، سید محمد حسینی معاون پاللمانی رییس جمهور امشب در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی قوچان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای حذف ارز 4200 تومانی باید به گونه ای انجام شود که بار سنگین مالی و هزینه هایی بر دوش مردم قرار ندهد و دولت مستقیم این یارانه و کمک ها را در اختیار مردم بگذارد.

وی افزود: سوء استفاده های متعددی در ارز 4200 تومانی وجود داشت که در بودجه سال 1401 با توافق نمایندگان و هماهنگی دولت و مجلس شورای اسلامی این تصمیم برای حذف اتخاذ شده است.

حسینی تاکید کرد: حذف ارز 4200 تومانی باید به گونه ای اجرا شود که بار سنگین مالی و هزینه بر دوش مردم نداشته باشد و دولت آن را جبران کرده و مستقیم این کمک و یارانه را اختیار مردم قرار دهد.

وی افزود: در حال حاضر به دلیل ارزان بودن کالا در ایران، بیشتر کشورهای همسایه از این کالاها به صورت قاچاق یا اشکال دیگر بهره می برند.

دولت به دنبال پیش بردن مسئله حذف ارز با تعامل و تدابیر است و متولیان اقتصادی در دولت هم باید به موقع در این زمینه اطلاع رسانی و تببین انجام دهند تا نگرانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به دنبال پیش بردن مسئله حذف ارز با تعامل و تدابیر است

دولت به دنبال پیش بردن مسئله حذف ارز با تعامل و تدابیر است