مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 23:372022-05-06پزشكي

بیش از 90 برنامه سلامت محور در هفته سلامت البرز اجرا می شود


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: بیش از 90 برنامه سلامت محور در بخش های مختلف از جمله بهداشت در هفته سلامت برنامه ریزی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازیکی از بارزترین دستاوردهای سلامت بود که به خوبی شاهد مشارکت و همکاری همه ارگان ها، دستگاه ها و مردم بودیم و همه بخش های سلامت که در نهایت منجر به سلامت کشور و جهان می شود نیازمند چنین همدلی و مشارکت همگانی است.

وی ادامه داد: موضوعاتی مثل انرژی پاک، تولیدات پاک، آب و هوا، حوادث و بلایای طبیعی، همه و همه چاره اندیشی های جهانی می خواهد و کشورها هر کدام باید به سهم خود نقش مؤثری را در تأمین سلامت ایفا نمایندو هفته سلامت فرصت مناسبی است تا حساسیت لازم ایجاد شده و مسئولین دغدغه ها، راهکارها و نظرات را با هم به اشتراک گذاشته و برای رفع آنها راه حل های کاربردی ارائه دهند.

صیادی متذکر شد: شنبه 17 اردیبهشت؛ نقش مردم، مسئولین، سمن ها در تحقق عدالت و تعالی نظام سلامت، یکشنبه 18 اردیبهشت؛ نقش مردم، مسئولین، سمن ها در دستیابی به انرژی پاک، دوشنبه 19 اردیبهشت؛ نقش مردم، مسئولین، سمن ها در مدیریت حوادث و بلایا، سه شنبه 20 اردیبهشت؛ نقش مردم، مسئولین، سمن ها در ارتقای سلامت خانواده و جوانی جمعیت، چهارشنبه 21 اردیبهشت؛ نقش مردم، مسئولین، سمن ها در تولید پاک و مدیریت پسماندها، پنجشنبه 22 اردیبهشت؛ نقش مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 90 برنامه سلامت محور در هفته سلامت البرز اجرا می شود

بیش از 90 برنامه سلامت محور در هفته سلامت البرز اجرا می شود