مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 08:022022-05-07پزشكي

3 شهرستان استان سمنان در وضعیت آبی کرونایی هستند


طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا و بر حسب آمارهای ارسالی از سوی دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود شهرستان های سمنان، شاهرود و دامغان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان سمنان اندکی تثبیت شده و شرایط بهبود پیدا کرده است.

در این رنگ بندی شهرستان های سمنان، شاهرود و دامغان در وضعیت عادی و به رنگ آبی کرونایی قرار دارند البته این امر به معنای عادی انگاری و عدم استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در این شهرستان ها نیست.

همچنین شهرستان های سرخه، آرادان، میامی، مهدی شهر و گرمسار در وضعیت زرد یا هشدار قرار دارند همچنین در شبانه روز گذشته 28 نفر در استان سمنان برای انجام تست کرونا به مراکز غربالگری مراجعه کردند که خوشبختانه تست کرونای هیچیک از آن ها مثبت نبود.

هم اکنون شش بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان سمنان بستری هستند 444 شهر کشور از امروز در وضعیت زرد و آبی قرار دارند و خوشبختانه هیچ شهری در وضعیت قرمز وجود ندارد و تنها چهار شهرستان در شرایط نارنجی هستند.

به گفته مسئولان علوم پزشکی سمنان و شاهرود، تثبیت شرایط کرونا و کاهش شیوع، به معنای پایان کرونا و عادی انگاری شرایط نیست زیرا سویه های جدید از کرونا در سایه بی دقتی مردم بلافاصله می توانند بر استان استیلا پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 شهرستان استان سمنان در وضعیت آبی کرونایی هستند

3 شهرستان استان سمنان در وضعیت آبی کرونایی هستند