مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 08:072022-05-07پزشكي

پذیرش 970 بیمار در اردوی جهادی درمانی شهرستان ارزوییه


اردوی سه روزه جهادی پزشکی موسسه کوی شیرین که با حمایت صندوق حمایت و بازنشستگی فولاد برای اقشار کم درآمد بخش علی آباد شهرستان ارزوییه برگزار شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارزوییه، طی 13 تا 15 اردیبهشت بیش از دو هزار نفر به محل استقرار تیم جهادی پزشکی در بخش علی آباد شهرستان ارزوییه، جهت انجام خدمات درمانی مراجعه و از این تعداد به 970 نفر از این افراد خدمات دندانپزشکی ، داخلی، اطفال و خدمات دارویی ارائه شد.

علی بابایی اظهار کرد: در اجرای این طرح، یک تیم پزشکی متشکل از 6 دندانپزشک و دستیار، 2 پزشک داخلی و اطفال و همچنین دو داروساز جهت ارائه خدمات به هموطنان علی آبادی حضور داشتند.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری صندوق فولاد یادآور شد: درصدد هستیم تا در طول سال چندین اردوی جهادی برای اقشار کم درآمد برگزار کنیم.

وی همچنین از گروه جهادی پزشکی و فرهنگی موسسه همیاران کوی شیرین که در اجرای این طرح  خالصانه و بدون چشم داشت و با روحیه جهادی و بسیجی، شرکت داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

بابایی بیان داشت: اولین قدم ما در اجرای این اردو رسیدگی به وضعیت بهداشت و درمان مردم این منطقه بود و تیم پزشکی به تعداد 10 نفر، 10 نفر تیم جهادی و همچنین 10 نفر تیم بسیج برای این اردو انتخاب و شروع به کار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 970 بیمار در اردوی جهادی درمانی شهرستان ارزوییه

پذیرش 970 بیمار در اردوی جهادی درمانی شهرستان ارزوییه