مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 08:172022-05-07حوادث

توقیف 37 خودرو هنجار شکن در 48 ساعت گذشته توسط پلیس شمال پایتخت


سرهنگ محمدباقر قدم زاده سرکلانتر شمال پایتخت در گفت وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: حسب دستور سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، در بلوار اندرزگو هرشب طرح برخورد با خودرو های متخلف انجام می شود و این طرح در ایام آخر هفته تشدید و هر هفته این طرح انجام می شود.

وی گفت: در این طرح هم اکیپ تست الکل و هم عوامل چهره زن در خصوص مقابله با بد حجابی و مزاحمت های خیابانی و دور دورهای بیهوده انجام وظیفه می کنند.

سرکلانتر یکم فاتب بیان کرد: در 48 ساعت گذشته 37 خودرو که بیشتر آنها خودروهای لوکس و سرنشینان مرد داشتند توقیف شد و خودروهای با سرنشین خانم بیشتر در ثبت سامانه ناظر اقدام می کنیم که بلافاصله در سیستم پلیس ثبت خواهد شد و برای مالک پیامک ارسال و توسط پلیس امنیت اخلاقی با ایشان برخورد می شود که تعداد خودروهای ثبت شده در سامانه ناظر بیش از 70 خودرو می باشد.

قدم زاده تصریح کرد: چندین نفر از متخلفان مست بودند و بلافاصله پس از توفیق خودرو، بازداشت شدند و این طرح در بلوار شهید ذبیحی، بلوار شهید اندرزگو و بلوار شهید کاوه و بام تهران در طول هفته برقرار می باشد.

وی ادامه داد: خیابان محل عبور و مرور است و ما اجازه نمی دهیم که یک عده به اسم دور دور از مردم صلب آسایش بکنند و اعمال خلاف منافی عفت انجام بدهند و پلیس قطعا برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 37 خودرو هنجار شکن در 48 ساعت گذشته توسط پلیس شمال پایتخت

توقیف 37 خودرو هنجار شکن در 48 ساعت گذشته توسط پلیس شمال پایتخت