مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-05-07دانش

گردهمایی رؤسای مراکز مشاوره دانشجویی سراسر کشور برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت، گفت: پس از بیش از 2 سال وقفه در فعالیت های دانشگا ها و از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه ها به منظور هماهنگی رؤسای مراکز مشاوره دانشجویی سراسر کشور، - سی و سومین گردهمایی سالانه رؤسای مراکز مشاوره دانشجویی سراسر کشور با حضور معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان 19 و 20 اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت، گفت: پس از بیش از 2 سال وقفه در فعالیت های دانشگا ها و از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه ها به منظور هماهنگی رؤسای مراکز مشاوره دانشجویی سراسر کشور، سی و سومین گردهمایی رؤسای مراکز مشاوره به میزبانی مرکز مشاوره دانشگاه شیراز، در روز های دوشنبه و سه شنبه 19 و 20 اردیبهشت ماه به صورت حضوری با حضور داداش پور رییس سازمان امور دانشجویان برگزار می شود.

نعیمی گفت: این گردهمایی با هدف تبین کلان برنامه دفتر مشاوره و سلامت در سبک زندگی سالم و ارتقای سلامت جسمانی، روانی، اجتماعی و معنوی دانشجویان و دانشگاهیان برگزار می شود.

وی گفت: بحث و تبادل نظر درباره مهمترین مشکلات پساکرونای دانشگاه ها و مسائل مرتبط با سلامت روان دانشجویان از اهداف این گردهمایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی رؤسای مراکز مشاوره دانشجویی سراسر کشور برگزار می شود

گردهمایی رؤسای مراکز مشاوره دانشجویی سراسر کشور برگزار می شود