مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 09:422022-05-07سياسي

آیا فعالیت شوراهای صنفی دانشجویان پزشکی محدود می شود؟


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به بازنگری و اصلاح آیین نامه شوراهای صنفی دانشجویان و دستیاران، شایعات مطرح شده حاکی از محدود شدن شوراهای صنفی را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در خصوص بازنگری و اصلاح آیین نامه شوراهای صنفی دانشجویان و دستیاران ضمن تاکید بر این بازنگری بر اساس درخواست اعضای شورای صنفی دانشجویان،گفت: مبنای اصلاح آیین نامه شورای صنفی دانشجویان و دستیاران بر اساس اصل انطباق آیین نامه ها و دستورالعمل ها با قوانین بالا دستی است.

شیراوژن افزود: در مورد آیین نامه  شورای صنفی دانشجویان، قانون بالادستی وجود دارد که باید با آن هماهنگی صورت می گرفت، این قانون ضوابط ناظر مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 87 است که تا کنون نیز این مصوبه قطعی و لازم الاجرا است.

وی در ابتدا در خصوص چرایی اصلاحات در آیین نامه شورای صنفی دانشجویان، بیان داشت: این موضوع به دنبال درخواست مکتوبی بود که از سوی دانشجویان شورای صنفی به دست ما رسید که نیاز به بازنگری در آیین نامه شوراهای صنفی دانشجویان را عنوان و جدولی از موارد پیشنهادی را ارایه داده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا فعالیت شوراهای صنفی دانشجویان پزشکی محدود می شود؟

آیا فعالیت شوراهای صنفی دانشجویان پزشکی محدود می شود؟