مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-05-07سياسي

حمایت 269 میلیارد تومانی سپاه کردستان در ایام کرونا به قشر آسیب دیده و محروم


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از هزینه کرد و پرداخت 269 میلیارد تومان به قشر محروم جامعه طی ایام کرونا تاکنون در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در رزمایش سراسری جهادگران فاطمی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، سرپرست فرمانداری سنندج و جهادگران استان در سالن آزادی سنندج برگزار شد، با تبریک 17 اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی و قدردانی از فعالیت های گروه های جهادی، فلسفه وجودی و تشکیل سپاه را حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و بکارگیری سیل خروشان و زلال بسیج ایت که تاریخ چهل و چند ساله انقلاب به نام مبارک بسیجیان رقم خورده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: حضور قهرمانانه بسیجیان در کنار سپاه در دوران جنگ تحمیلی، پیروزی پرشکوه و شکست دشمن را رقم زد و نقش بسیجیان بیشتر هویدا شد.

وی افزود: بعد از دوران دفاع مقدس، بسیج و گروه های جهادی در زمینه محرومیت زدایی، تامین معیشت محرومین، پیشرفت و آبادانی روستاها و پیشرفت شهرها نقش آفریتی کردند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: رهبر معظم هم اهمیت و فعالیت های خالصانه گروه های جهادی را برشمرده اند.

به گفته فرمانده سپاه کردستان، جدای از اینکه بسیجیان خود از نظر معیشت نیاز به حمایت دارند، محرومین را درک می کنند و خدا و مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 269 میلیارد تومانی سپاه کردستان در ایام کرونا به قشر آسیب دیده و محروم

حمایت 269 میلیارد تومانی سپاه کردستان در ایام کرونا به قشر آسیب دیده و محروم