مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-07سياسي

لیلاز: بزرگ ترین برنده دلار 4200 تومانی رانت خوارها و دلال ها بودند نه مردم


عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در خصوص اصلاح ارز ترجیحی و دستاوردها و پیامدهای آن گفت: تا می توانیم باید از نظر تبلیغاتی و سیاسی از این دولت حمایت کنیم چراکه بزرگترین برنده دلار 4200 رانتخوارها و دلال ها هستند نه مردم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سعید لیلاز عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در خصوص اصلاح ارز ترجیحی و دستاوردها و پیامدهای آن گفت: درباره این موضوع ما تعارف نداریم و می دانیم چه ماموریت سنگینی بر عهده آقای خاندوزی است بنابراین تا می توانیم باید از نظر تبلیغاتی و سیاسی از این دولت حمایت کنیم چراکه بزرگترین برنده دلار 4200 رانتخوارها و دلال ها هستند نه مردم.

وی با بیان اینکه آن چیزی که در دولت آقای خاتمی اصلاح بود و باید انجام می دادیم و نکردیم در دولت آقای روحانی مبدل به اصلاحات دردناک و در دولت سیزدهم تبدیل به جراحی شده است ادامه داد: اگر دوباره این امر را به تعویق بیندازیم منجر به قطع عضو می شود اینگونه نیست که شما از بیماری خودت فرار کنی.

  این اقتصاددان تصریح کرد: آمارهای بانک مرکزی در دولت های قبل و فعلی می گوید تا 70 درصد سود ارز 4200 به جیب گروه معدودی می رود همان که مقام رهبری چند وقت پیش گفتند که آقای محمود حجتی وزیرسابق جهاد کشاورزی گفته بودند یک آقایی هست که نمی گذارد ما این ارز را حذف کنیم دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیلاز: بزرگ ترین برنده دلار 4200 تومانی رانت خوارها و دلال ها بودند نه مردم

لیلاز: بزرگ ترین برنده دلار 4200 تومانی رانت خوارها و دلال ها بودند نه مردم