مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-05-07اجتماعي

7500 دانش آموزی البرز زیر پوشش کمیته امداد است


معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: در حال حاضر 7 هزار و 500 دانش آموز در این استان مورد حمایت این نهاد است.

- ، رضا البرزی با اشاره به اینکه طرح مدارس همدل باهدف گسترش و تأمین عدالت آموزشی و تربیتی طراحی و اجرا شده است، اظهار کرد: طی توافق صورت گرفته با اداره کل آموزش وپرورش و با همکاری مدیران مدارس، 340 دانش آموز معدل بالای 17 موردحمایت کمیته امداد در 180 مدرسه غیرانتفاعی و هیأت امنایی تحصیل می کنند.

وی تقویت بنیه علمی دانش آموزان موردحمایت کمیته امداد را از اهداف اصلی این طرح عنوان کرد و افزود: در این طرح علاوه بر برگزاری کلاس های خصوصی و تقویتی برای دانش آموزان موردحمایت، دوره های ورزشی و فرهنگی نیز برای این عزیزان در مدارس همدل اجرا می شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با اشاره به حضور 340 دانش آموز مورد حمایت کمیته امداد در طرح مدارس همدل گفت: هزینه ثبت نام این دانش آموزان در مدارس مختلف رقمی بالغ بر 1 میلیارد و 700 میلیون تومان است که با مشارکت مدیران نیکوکار، از این دانش آموزان دریافت نشد.

وی افزود: به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و به پاس نیت خیر خواهانه 180 مدیر نیکوکار طرح مدارس همدل کمیته امداد البرز از این عزیزان تجلیل شد البرزی با بیان اینکه در حال حاضر 7 هزار و 500 دانش آموز مورد حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7500 دانش آموزی البرز زیر پوشش کمیته امداد است

7500 دانش آموزی البرز زیر پوشش کمیته امداد است