مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 10:372022-05-07سياسي

نظام آموزش و پرورش در فکر حل مشکلات معلمان باشد


اگر معلمین عزیز بخواهند به عظمت مقام معلمی دست پیدا کنند باید از نظر اخلاقی و دینی خودشان را بسازنند و بعد با عمل خود دانش آموزان متدینی را تربیت کند و نظام آموزش و پرورش نیز باید در فکر حل مشکلات این عزیزان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در آیین گرامیداشت مقام معلم با نام سپاس معلم که در دبیرستان فرزانگان ساوه برگزار شد، آموزش و پرورش را مهم ترین کار هر کشور دانست و اظهار کرد: اگر کشوری بخواهد به عزت مادی،  سیطره سیاسی، به پیشروی علمی و آبادانی زندگی دنیا و .

دست پیدا کند باید به آموزش و پرورش به عنوان یک کار بنیانی نگاه کند.

وی با بیان اینکه فراهم کردن مقدمات یک تحول بنیادی توصیه جدی مقام معظم رهبری است، افزود: هزینه کردن در آموزش و پرورش یک سرمایه گذاری است و هرچقدر نظام و جامعه به آموزش و پرورش برسد و با عینک تیزبینانه با این شغل نگاه کند سرمایه گذاری برای آینده مردم و رسیدن به آرمان های جامعه است.

  امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه اگر ما به اهمیت کار پیامبران و انبیاء پی ببریم در واقع به ارزش معلمی پی برده ایم، ادامه داد: معلم ارزش آفرین و مقام آفرین است یعنی هر شخصیتی که به جایی می رسد محصول کار معلم است، معلمی حرفه و شغلی برای در آمد زایی نیست و اگر معلمین عزیز بخواهند به عظمت مقام معل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام آموزش و پرورش در فکر حل مشکلات معلمان باشد

نظام آموزش و پرورش در فکر حل مشکلات معلمان باشد