مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 10:522022-05-07بين الملل

ترامپ: بی کفایتی بایدن احتمالا به مرگ میلیون ها نفر در اوکراین منجر می شود


رییس جمهور سابق آمریکا بار دیگر مدعی شده است که دولت بایدن نحوه برخورد با پوتین را نمی داند و بی کفایتی وی به مرگ میلیون ها نفر در اوکراین منجر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور جنجالی سابق ایالات متحده آمریکا روز گذشته (جمعه) در گردهمایی هواداران خود در ایالت پنسیلوانیا بار دیگر با متهم کردن دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا گفت که وی نحوه رویارویی با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه را نمی داند.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی تاس ، ترامپ در این خصوص گفت: آن ها نحوه رویارویی با ولادیمیر پوتین (رییس جمهور روسیه) را نمی دانند.

فقط چیزهای اشتباه را در وقت های اشتباه مطرح می کنند .

وی ادامه داد که مقام های فعلی دولت بایدن، هیچ گونه اطلاعاتی درباره روانشناسی و نحوه ثبات بخشی به وضعیت فعلی اوکراین را ندارند و چنین بی کفایتی مقام های فعلی آمریکایی در خصوص اوضاع اوکراین می تواند به مرگ میلیون ها نفر در اوکراین منجر شود.

ترامپ در این خصوص توضیح داد: میلیون نفر ممکن است فقط بخاطر اینکه ما قطعاً هیچ ایده ای از آنچه میکنیم نداریم، بمیرند و ادامه داد که به نظر وی زمان فعلی، به واسطه قدرت خارق العاده سلاح، زمان فعلی، خطرناک ترین زمان در تاریخ آمریکا محسوب می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: بی کفایتی بایدن احتمالا به مرگ میلیون ها نفر در اوکراین منجر می شود

ترامپ: بی کفایتی بایدن احتمالا به مرگ میلیون ها نفر در اوکراین منجر می شود