مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 10:522022-05-07پزشكي

ارتقای سلامت جامعه مرهون آموزش است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان مقوله پیشگیری را بهترین راهکار برای پیشگیری از بروز بیماری دانست و ارتقای سلامت جامعه و آموزش سلامت در جامعه را ضروری برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فریدون عبدالملکی صبح امروز در جشنواره نشاط اجتماعی در مدرسه دخترانه تربیت در سنندج ضمن گرامیداشت هفته معلم و آغاز هفته سلامت و نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت با اشاره به شیوع ویروس کرونا از اواخر سال 98 در جهان گفت: پرستاران و پزشکان در 2 سال اخیر خدمات ارزشمندی به جامعه ارائه کردند و در این راستا تعداد زیادی از کادر سلامت جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه بیماری کرونا کاملا در جهان ریشه کن نشده است بر تکمیل واکسناسیون، رعایت بهداشت فردی، حفظ فاصله اجتماعی و شستن مرتب دست ها و زدن ماسک در محل های شلوغ تاکید کرد.

عبدالملکی مقوله پیشگیری را بهترین  راهکار برای پیشگیری از بروز بیماری دانست و ارتقای سلامت جامعه و آموزش سلامت در جامعه را ضروری برشمرد.

وی سلامت را یک مقوله چند بعدی دانست و گفت: ابعاد مختلف سلامت بر یکدیگر تاثیرگذار است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان دانش آموزان را امانتداران الهی و آینده سازان جامعه دانست و یادآورشد: توجه به سلامت دانش آموزان و حفظ سلامت و تندرستی جسمی و روانی این قشر از جامعه از اهمیت ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سلامت جامعه مرهون آموزش است

ارتقای سلامت جامعه مرهون آموزش است