مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 11:072022-05-07اقتصادي

پروژه جاده لیکک به جایزان نیازمند اعتبار ویژه است


معاون فرماندار بهمیی در خصوص جاده لیکک به جایزان گفت: پروژه جاده لیکک به جایزان نیازمند اعتبار ویژه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی، سید معبود الهی معاون امور عمرانی فرماندار شهرستان بهمیی در خصوص جاده لیکک به جایزان گفت:  در انتهای کیلومتر 6، دارای قراردادی جهت احداث پلی بزرگ که سال 1400 اداره کل راه و شهرسازی با پیمانکار منعقد کرده است.

وی گفت: که از یک طرف پیمانکار در اجرای پل کوتاهی کرده و از طرف دیگر کارفرما جهت اصلاح نقشه پل چند وقتی است پیمانکار را معطل کرده که این نیز قابل قبول نیست و باید سریع تر اصلاح و به پیمانکار تحویل دهد.

الهی بیان کرد:  اعتبار 6 کیلومتر جاده لیکک جایزان تا مرحله اجرای بیس رسیده، را وزارت نفت تامین کرده بود که بعلت تحریم های چند ساله اخیر تامین اعتبار بقیه پروژه با مشکل مواجه شده بود.

  وی خاطرنشان کرد: اعتبار استانی نیز حدود 1 میلیارد تومان به صورت اوراق دارد که سال جاری بابت تملک اراضی کشاورزی، به مالکین زمین های تملک شده پرداخت می گردد.

معاون امور عمرانی فرماندار شهرستان بهمیی افزود: در سفرهای مسؤولان کشوری و استانی به شهرستان بهمیی خصوصاً استاندار، نماینده مردم شریف شهرستان های چهارگانه و نیز در جلسات استانی از طرف فرماندار به عنوان اولویت راههای شهرستان بیان شده و اختصاص اعتبار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه جاده لیکک به جایزان نیازمند اعتبار ویژه است

پروژه جاده لیکک به جایزان نیازمند اعتبار ویژه است