مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-07سياسي

رزمایش جهادگران فاطمی در اردبیل آغاز شد


رزمایش جهادگران فاطمی با حضور گردان های سپاه و بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از امروز در اردبیل آغاز شد.

- اردبیل- رزمایش جهادگران فاطمی با حضور گردان های سپاه و بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از امروز در اردبیل آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم که صبح شنبه در سالن شهید آسمانی مجموعه تختی اردبیل برگزار شد، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بسیج را شجره طیبه و یادگار ارزشمند امام راحل اعلام کرد.

سردار غلامحسین محمدی اصل با اشاره به اینکه کشور در بحران های گسترده و عمیق با همت و یاری نیروهای بسیجی در همه برهه ها نجات یافته است، اظهار کرد: بسیج سازندگی چه در ایام جنگ و چه پس از آن جان بر کف و پا در رکاب نظام و انقلاب در صحنه و میدان های جهاد حضور داشته و تا امروز نیز این هویت و نقش خود را حفظ کرده است.

وی با بیان اینکه کشور در حال حاضر با انواع نیرنگ ها و توطئه های دشمنان مواجه است، تصریح کرد: پادزهر تمامی توطئه های استکبار جهانی حفظ روحیه بسیجی و انقلابی در آحاد ملت ایران است که ما امروز این روحیه را در جوانان، نوجوانان و مردمان انقلابی شاهد هستیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در دوران تحریم که کشور با انواع مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کند، دشمن در صدد است تا در اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش جهادگران فاطمی در اردبیل آغاز شد

رزمایش جهادگران فاطمی در اردبیل آغاز شد