مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 11:322022-05-07سياسي

4900 دستگاه ماینر غیرمجاز در شیراز جمع آوری شد


مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع برق شیراز با اشاره به تمرکز بیشتر بر مقابله با برق های غیرمجاز در بخش های مختلف از جمع آوری 4900 دستگاه ماینر در محدوده تحت مدیریت این شرکت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سعید موثقی امروز در جمع خبرنگاران گفت: موضوع مقابله با استفاده غیرمجاز از شبکه برق، به عنوان یکی از اصلی ترین اولویت های مد نظر شرکت است.

موثقی بیان کرد: بر اساس همین تاکیدات بر مقابله با تخلفات حوزه انرژی، از ابتدای سال 1401 تاکنون 2300 دستگاه ماینر (استخراج رمزارز) که به شکل غیرقانونی نصب و به کارگیری شده بود، شناسایی و جمع آوری شده حال آنکه آمار کل ماینرهای جمع آوری شده تا پایان سال گذشته 2600 دستگاه بوده است.

تاثیر مخرب ماینرها بر تامین برق مطمئن و پایدار او با بیان اینکه نصب و استفاده از دستگاههای استخراج رمزارز، غیرقانونی و منجر به پیگرد قضایی است، گفت: تنها افراد حقیقی و حقوقی که مجوزهای رسمی برای نصب دستگاههای ماینر را اخذ کرده باشند، امکان استفاده از این دستگاهها را آنهم بر اساس ضوابط و معیارهای تعیین شده وزارت نیرو خواهند داشت.

موثقی با یادآوری اینکه بخشی از مشکلات تامین برق مورد نیاز مشترکان، به مصارف غیرمجاز باز می گردد، گفت: هر دستگاه ماینر نصب شده، حداقل 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4900 دستگاه ماینر غیرمجاز در شیراز جمع آوری شد

4900 دستگاه ماینر غیرمجاز در شیراز جمع آوری شد