مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-05-07اقتصادي

شهرداری تهران از تولیدکنندگان گل و گیاه حمایت می کند/ توقف کاشت چمن در تهران


شهرداری در صادرات گل و گیاه مستقیما مسئولیتی ندارد اما ما نسبت به کمک به تولیدکنندگان و بالابردن سرانه مصرف داخلی و کمک به آنها برای شناساندن و صادرات بهتر وظیفه خود می دانیم که به تولیدکنندگان کمک کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تهران در جمع خبرنگاران گفت: 15 هزار تولیدکننده گل در کشور وجود دارد که تولیدکنندگان جهانی در حوزه گل و گیاه هستند.

 با توجه به اقلیم چهار فصل ایران موقعیت خاصی وجود دارد که در حوزه تولید گل و عرضه و صادرات آن حرف های زیادی در سطح جهانی و بین المللی داشته باشیم؛ این نمایشگاه از نظر کیفیت و قابلیت نسبت به نمایشگاه های گذشته در موقعیت بهتری قرار دارد.

به گفته شهردار تهران؛ 250 تولیدکننده گل به نمایندگی از 15 هزار تولیدکننده گل در این نمایشگاه شرکت فعال دارند و امیدواریم در مدت برگزاری نمایشگاه هم شهروندان از این رویداد بین المللی بازدید کنند و از زیبایی گل ها آرامش بگیرند؛ همچنین زمینه ای فراهم شود تا با شناساندن گل و گیاه هم مصرف سالانه آن در کشور و هم صادرات گل برای سایر کشورها افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: صنعت پروش گل و گیاه صنعتی است که می تواند برای کشور ما جنبه های اشتغال آفرینی، آرامش بخشی و رونق اقتصادی را 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران از تولیدکنندگان گل و گیاه حمایت می کند/ توقف کاشت چمن در تهران

شهرداری تهران از تولیدکنندگان گل و گیاه حمایت می کند/ توقف کاشت چمن در تهران