مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-05-07ورزشي

ورزش زورخانه ای خراسان جنوبی مسابقات ملی را میزبانی کند


ورزش زورخانه ای استان برای دیده شدن و ترقی بیشتر، مسابقات ملی را میزبانی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار اعضای هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان، اظهار داشت: برگزاری مسابقات در سطح ملی، به ترویج این ورزش اصیل کمک می کند و از طرفی با استفاده از فرصت برگزاری مسابقات ملی، می توان به معرفی جاذبه های گردشگری و فرصت ها و ظرفیت های استان نیز پرداخت.

وی با اشاره به وجود مرام و منش انسانیت و مردمداری در ورزش زورخانه ای، تصریح کرد: ورزش زورخانه ای قدمت زیادی دارد و به واسطه روحیه جوانمردی که بر آن حاکم است از گذشته های دور معمولاً انسان های بزرگ این ورزش را تعلیم دیده اند.

استاندار خراسان جنوبی به برخی آداب و سنن ارزنده ورزش زورخانه ای اشاره کرد و اظهار داشت: برخی سنت ها همچون ورود به گود با سر خم که نشان دهنده تواضع و فروتنی افراد است، گواه این واقعیت است که انسان های مغرور معمولاً  به جایی نمی رسند.

قناعت با بیان اینکه ورزش زورخانه ای روح و جسم را به صورت توأمان پرورش می دهد، ادامه داد: تکریم انسان های فرهیخته و بازنشستگان در همه رشته های ورزشی وجود دارد اما در ورزش زورخانه ای بیش از دیگر حوزه ها مورد توجه و تأکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش زورخانه ای خراسان جنوبی مسابقات ملی را میزبانی کند

ورزش زورخانه ای خراسان جنوبی مسابقات ملی را میزبانی کند